donderdag 6 maart 2014

Next day - Sa Pa, dag 2



Gelukkig trok de mist in het dal snel weg, het zonnetje kwam ook af en toe kijken. Het plan was om deze ochtend vanaf de Homestay terug te lopen naar het hotel in Sa Pa. Het was weer een fikse wandeling, gelukkig nu alleen verharde wegen. Er viel veel te zien onderweg, interessant was het te hoe ze hier met het hele dorp een huis in elkaar zetten. Onderweg nog een lunch genuttigd en het laatste stukje gingen we met een busje naar het hotel in Sa Pa. Het was ondertussen lekker warm geworden en ik was blij om het hotel nu eens van binnen te zien. Vanaf het balkon van mijn kamer een mooi uitzicht op de Phan Xi Păng.
















Mijn hotelkamer in het Sapa Summit Hotel, erg groot en van alle gemakken voorzien, ook een restaurant. Bij aankomst kreeg ik bonnen voor het ontbijt, lunch en dinner. Dit zat bij de prijs van de hele trip inbegrepen. Mijn eerste avondeten smaakte goed. Ze hadden ook vegetarische varianten.









---
pmc © 6 maart 2014

Geen opmerkingen:

Een reactie posten