zondag 16 maart 2014

Ziek







Sinds enkele dagen neusverkouden, maar ook een beetje koortsig. Geen pretje bij de een temperatuur van 36 graden op dit moment. De paracetamol onderdruk de koorts niet, gelukkig heb ik antibiotica (Tavanic 500 mg) bij mij. Deze heb ik destijds van de hematoloog meegekregen mocht ik hoge koorts krijgen. Omdat mijn afweer nog steeds niet geweldig is, ben ik genoodzaakt om nu naar zwaardere middelen te grijpen.
De afgelopen dagen veel op mijn kamer doorgebracht, veel geslapen en ook vele rare dromen gehad.
Wat de oorzaak is weet ik niet, eerst dacht ik dat het aan de airco lag (de autorit van afgelopen donderdag naar Khao Kitchakut). Dat verklaard hooguit de neusverkoudheid, maar de hoge koorts (39 plus) heeft niks met verkoudheid te maken, eerder met een (griep)virus. Ondanks dat je bent ingeënt kan het je dus toch overkomen. Een jaar geleden was ik ook al verkouden/ziek. Toen kwam ik ook net terug van Vietnam.

---
pmc © 16 maart 2014

Geen opmerkingen:

Een reactie posten