woensdag 3 oktober 2018

De reis en aankomst in mijn appartement






Het was best wel vermoeiend de hele reis vanaf mijn woning in Amsterdam tot ik daadwerkelijk in mijn appartement in Pattaya was. Met een tijdverschil van 5 uur nam de hele reis zo'n 20 uur in beslag. Vooral het wachten voordat je eindelijk in het vliegtuig zit en het reizen met de bus en taxi vanaf Suvarnabhumi Airport Bangkok naar mijn appartement in Pattaya.

---

Toen ik in mijn appartement aankwam was ik benieuwd hoe het erbij stond na 8 maanden van afwezigheid. Op het balkon na, zag de rest er nog keurig uit. Geen gekke beesten (slangen en hagedissen) of insecten (kakkerlakken en mieren) en ook geen vieze luchtjes. Door de hevige regen en schijtende vogels, weet je dat je een rotzooi kan aantreffen. Meteen een afspraak gemaakt voor een grote schoonmaakactie.





---
pmc © 3 oktober 2018

Geen opmerkingen:

Een reactie posten