dinsdag 30 oktober 2018

Beach Road



Nadat ik voor een gesloten deur bij Terminal 21 stond en het stralend mooi wandelweer was, besloot ik langs de Beach Road weer terug te lopen richting Walking Street en dan binnendoor naar mijn appartement. Alles bij elkaar toch zo'n 6 km, dat zou deze vakantie voor het eerst zijn dat ik zoveel kilometers zou gaan lopen. Omdat de hele route vlak is, was het goed te doen voor mij.

Onderweg langs Beach Road zijn ze weer/nog volop aan het werk. Nu is het middenstuk aan de beurt om opgeknapt te worden. Vanaf Central Pattaya Rd tot ongeveer Royal Plaze word het strand kennelijk verhoogd en breder gemaakt, dit hebben ze ook vorig jaar met het noordelijke gedeelte van Beach Road gedaan. Pattaya Beach is oorspronkelijk een vrij smal strand. Ik ben benieuwd wanneer het af is en nog nieuwsgieriger ben ik wanneer het opgehoogde strand weer weggespoeld is.
Onderweg bij Central Festival nog even naar het toilet geweest en ik zag dat bij Mike Shopping Mall het zwembad op het dak nog steeds in de steigers staat. Begin 2019 is het klaar volgens de website.














---
pmc © 30 oktober 2018

Geen opmerkingen:

Een reactie posten