woensdag 17 oktober 2018

Dead or Allive



Tijdens mijn (korte) wandelingen kom ik regelmatig situaties tegen dat ik me verbaasd afvraag: 'Leeft het of is het dood?' Vaak is het toch dat ik dan met een slapend dier of mens te maken heb, maar soms is het hartstikke dood zoals de rat en de vis op de foto.

Helaas komt de plotseling dood vaak voor onder de buitenlanders (farangs) hier in Pattaya maar ook in de rest van Thailand. Vaak betreft het een ongeluk, maar ook valt er wel eens iemand van het balkon. Soms per ongeluk uitgegleden of voorover gevallen, maar ook heeft iemand soms een extra duwtje in de rug nodig of slaat iemand de hand aan zich zelf. Regelmatig komt het voor dat er weer iemand onderaan een appartementen complex of ander hoog gebouw gevonden word of uitgegleden is in de douche of hangend aan een stuk touw. Soms met een afscheidsbrief soms ook niet.

Op de website: www.farang-deaths.com kun je tal van doodsoorzaken lezen over hoe buitenlanders het leven laten.






---
pmc © 17 oktober 2018

Geen opmerkingen:

Een reactie posten