maandag 29 oktober 2018

Voorlopig laatste keer naar het strand



Vandaag begon de dag zonnig en daar wilde ik ook optimaal van genieten, maar dan wel op het strand, voorlopig de laatste keer van deze korte vakantie. Morgen het een en ander nog regelen voordat ik weer terug ga naar Nederland a.s donderdag. En op woensdag is het strand sowieso gesloten.

Lekker vroeg om half negen was ik op het strand, natuurlijk nog erg rustig. In deze periode (de maand oktober) is het doorgaans nog erg rustig, de grootste groep overwinteraars komt pas halverwege november begin december en blijven meestal drie maanden. Voor mij hoef die drukte niet, dus vandaag nog maar eens extra genieten. Vandaag ook weer flink wat meters gezwommen, liefs twee keer op en neer naar de boei. Ook nog een stukje langs het strand gewandeld. Het lijkt wel of mijn conditie erop vooruit is gegaan. Het gaat allemaal een stuk makkelijker dan de eerste weken van mijn verblijf.
Als lunch deze keer Som Tam Thai (papaja salade) met gestoomde rijst gegeten, het was weer heerlijk. Ik verheug me nu al op de terugkeer in december.








---
pmc © 29 oktober 2018

Geen opmerkingen:

Een reactie posten