dinsdag 16 oktober 2018

Strand



Het was vanochtend weer aangenaam wakker worden, goed geslapen en een mooie zonsopkomst met een kopje koffie op mijn balkon begon de dag in ieder geval goed.

Vandaag mooi weer om naar het strand te gaan. Halverwege de ochtend met de Songthaew (10 Bath Taxi) richting Jomtien. Deze keer ben ik naar strandtent nr 020 (voorheen Jim Place) op Dongtan Beach geweest. Door de nieuwe regels mogen de strandtenten kennelijk geen namen meer gebruiken. Het was alweer lang geleden (ergens begin 2017) dat ik hier voor het laatst bij deze strandtent ben geweest. De jaren daarvoor kwam ik vaak hier. Tijdens mijn vorige vakantie wel regelmatig langs gelopen, maar soms ben je even uitgekeken en dan wil je ook wel weer iets anders zien.
Het was wederom overal erg rustig op het strand en deze keer als lunch een Tuna Sandwich genomen.
Vandaag ook voor het eerst ook weer eens het water in geweest. De temperatuur was aangenaam lekker warm, maar er was wel een flinke sterke stroming. Koste me wel wat moeite met in en uit het water komen.
Morgen is het woensdag en dan is het een verplichte vrije dag voor alle strandtenthouders wat ze zelf niet leuk vinden. Vandaag in ieder geval lekker genoten.


>
/





---
pmc © 16 oktober 2018

Geen opmerkingen:

Een reactie posten