vrijdag 7 april 2017

Bai Dinh & Trang An




Vandaag een uitstapje naar Bai Dinh en Trang An. We waren een van de laatste, dus er was geen fijne plek in de bus om te zitten met mijn lange benen. Ik probeerde nog te onderhandelen, maar tevergeefs. Voor straf zouden mijn maatje en ik de hele dag als laatste arriveren bij de gemaakte afspraken. De gids was op een gegeven echt pissig, had hij maar moeten zorgen voor een goede zitplaats. Al die kleine Vietnamezen zaten riant met heel veel beenruimte. Na een korte plaspauze kwamen we eindelijk via veel hobbelige wegen aan bij de Bai Dinh Pagoda, het is een van de grootste tempelcomplexen van Zuidoost Azië.


























Na de lunch (niks bijzonders, geen rekening gehouden met het feit dat ik vegetariër ben) was Trang An de laatste bestemming van de dag. Daar gingen we met een bootje langs de vele kalksteen bergen en caves.








---
pmc © 7 april 2017

Geen opmerkingen:

Een reactie posten