donderdag 1 november 2018

Weer even terug in NL




Vanochtend vroeg vertrokken voor de terugreis naar Nederland. Rond 07.00 uur met de motorbike taxi van mijn appartement naar het busstation in Jomtien en om 08.00 uur met de bus naar Suvarnabhumi Airport in Bangkok. Na een busreis van dik anderhalf uur ruim op tijd bij de luchthaven. Het is altijd weer spannend of alles goed gaat, het zal je maar gebeuren dat de bus pech krijgt onderweg en wat dan?

Op de luchthaven ging alles ook snel, ik melde me bij de priority incheckbalie van de KLM i.v.m de rolstoel assistentie. Ik heb verder geen stap meer hoeven te lopen. Dat is toch weleen mooie service van de KLM op de luchthavens. Om 11.30 uur ging ik als eerste aan boord.
De vlucht verliep vlotjes, veel naar muziek geluisterd en om 18.15 uur Nederlandse tijd geland op Schiphol. Drie kwartier later zat ik in de taxi richting mijn huis. Het was donker en nat, ik verlangde meteen terug naar Thailand. Ik moet nog even geduld hebben, 4 december ga ik weer terug.







---
pmc © 1 november 2018

Geen opmerkingen:

Een reactie posten