zaterdag 15 februari 2014

Thai Food

Wat eet je zo al in Thailand als vegetariër?
Eten en keus genoeg in Thailand, maar als vegetariër ben ik wel kritisch. Ik eet soms garnalen en vis, niet alle soorten vis. Riviervis eet ik niet, dat komt omdat de rivieren vooral bij grote steden een open riool is. Schaaldieren eet ik ook niet.
Gelukkig heeft de Thaise keuken ook veel groentegerechten en ik ben ook heel erg blij met het vegetarisch restaurant hier in Pattaya. Broodje met kaas eet ik hier eigenlijk niet op enkele uitzonderingen na. Wel deze vakantie vaak Tuna Sandwich gegeten.

Hier enkele smakelijke plaatsjes van wat ik de afgelopen tijd hier in Pattaya heb gegeten in verschillende soorten restaurants en op straat/strand.

























---
pmc © 15 februari 2014

Geen opmerkingen:

Een reactie posten