dinsdag 11 februari 2014

Dag Cambodia

De vakantie in Cambodja zit er weer op. Van 28 januari tot en met 11 februari 2014 verbleef ik o.a in Phnom Penh en Siem Reap. Het was een mooie ervaring in dit gekke, gevaarlijk en arm land. Ik kom zeker hier nog eens terug om andere delen van het land te ontdekken.
Vandaag vlieg ik weer terug naar vanaf Phnom Penh Airport naar Don Muang Airport Bangkok met Air Asia. Vanaf Kha Vu Guesthouse met de Tuk Tuk naar het vliegveld van Phnom Penh. In Bangkok wordt ik met de taxi opgehaald, deze brengt me naar het White Inn Hotel in Pattaya.













Hier nog enkele foto-momenten tijdens mijn verblijf in Phnom Penh. Je ziet hier heel veel arme mensen die op straat leven, geen inkomen en onderdak hebben. Terwijl op het platteland bijna iedereen een dak boven zijn hoofd heeft, de kinderen naar school gaan en iedereen zijn inkomen heeft, je moet er wel wat voor doen.























---
pmc © 11 februari 2014

Geen opmerkingen:

Een reactie posten