maandag 7 januari 2019

Wandelen



Een kleine UPDATE: Het lopen gaat steeds beter, de afgelopen dagen veel gewandeld. Zaterdag maar liefs 8 km in totaal, toen nog wel met regelmaat een korte pauze na enkele honderd meter lopen, ook om even te kijken hoe hoog mijn hartslag is en het zuurstofgehalte in mijn bloed (heb een Pulse Oximeter meegenomen uit Nederland, je schuift het om je vinger). En verder de stappenteller op mijn mobiel werkt uitstekend, bij 10.000 stappen krijg ik een berichtje. Het laat zien hoeveel stappen, kilometers en verbrande calorieën.

Vandaag ook weer eens naar het strand geweest, de laatste keer was op 1 januari. De afgelopen vijf dagen was het niet bepaald het ideale strandweer. Waarschijnlijk door de tropische storm Pabuk was het behoorlijk raar weer, grijs en een soort van mist. Ook hoorde ik vandaag op het strand dat er veel viezigheid de laatste dagen is aangespoeld, gepaard met hoge golven en sterke stromingen, je kon absoluut niet in het water.
Vandaag gelukkig ook weer een zonnetje, van al dat grijze grauwe weer word ik niet erg vrolijk van. Het was ook drukker op het strand, veel overwinteraars en bekende gezichten van mensen die hier al een eeuwigheid komen. Voor mij was december 2012 de eerste keer,







---
pmc © 7 januari 2019

Geen opmerkingen:

Een reactie posten