woensdag 2 januari 2019

Or-Ah-Harn Thai Restaurant



Vandaag weer eens gegeten bij Or-Ah-Harn Thai Restaurant, het was even na zessen en beneden zat het al helemaal vol, dus naar boven. Daar hebben ze goede airconditioner en ook geen muggen en vliegen. Alleen jammer dat ik (en vele andere) zo lang op mijn eten moest wachten. Ik had vis (White Snapper) met groenten en rijst besteld. Lekker gegeten en rond 20.00 uur met de brommer-taxi naar huis. Morgenochtend 3 januari moet ik vroeg op, heb dan meerdere controle afspraken (om 07.30 uur bloedprikken en om 09.00 uur de eerste dokter) in het ziekenhuis




---

UPDATE: 3 januari 2019

Mijn maag vond de vis tegen 22.00 uur kennelijk niet leuk en ongewenst, heeft me de hele nacht wakker gehouden


---
pmc © 2 januari 2019

Geen opmerkingen:

Een reactie posten