zondag 27 januari 2019

Bijna af!



Het is zondag vandaag, normaal gesproken een rustdag, maar niet in Thailand. Hier in Pattaya (en waarschijnlijk ook in de rest van Thailand) is het 24/7, er word op veel plekken altijd gewerkt, 24 uur per dag, 7 dagen in de week. Op zondag word er hier overal gewerkt, behalve de banken, die zijn op zaterdag en zondag gesloten.
Op het strand van Pattaya Beach zijn ze vandaag ook aan het werk, het schiet behoorlijk op met de laatste keer (23 januari) toen ik hier was. Nog een klein hoekje zand opspuiten en dan is het af, het vernieuwde en verbreedde strand langs Beach Road over de lengte van ruim 2.5 km.
Vandaag alweer veel gewandeld, toen ik thuis was zag ik op de stappenteller App op mijn mobiele telefoon: 16.037 stappen, 12.19 km. Gisteren had ik ook al zoveel gelopen, toen langs Jomtien Beach.










---
pmc © 27 januari 2019

Geen opmerkingen:

Een reactie posten