dinsdag 22 januari 2019

Dinsdag



Vandaag dinsdag 22 januari 2019, de dag begon helaas net als de laatste weken met smog in de ochtend. Gelukkig trok het tegen de middag weer weg. Op zo'n momenten gezien mijn long- en hartproblemen kun je het beste op het strand zijn, daar waait het gelukkig bijna altijd een beetje en de zeelucht doet me goed.

Deze keer niet de hele dag op een bedje gelegen, maar tussendoor een aantal keren een wandeling gemaakt. Vandaag ook niet op het strand geluncht, maar in het restaurant schuin tegenover Jim Place waar ik meestal lig. Het restaurant Tui's Place Guest House levert aan vele strandtenten het eten, gouden business dus. Ook ga ik hier altijd naar het toilet.

s'Avonds lekker gekookt en gegeten, morgen is het woensdag en dan zijn alle strandtenten verplicht gesloten. Waarschijnlijk als ik me een beetje goed voel, ga ik weer eens een flinke wandeling maken.










---
pmc © 22 januari 2019

Geen opmerkingen:

Een reactie posten