woensdag 23 januari 2019

Under Construction



Vandaag weer een aardig stukje gewandeld, ruim 11 km volgens de stappenteller op mijn telefoon, erg handige App, Deze keer ben ik naar het strand langs Beachroad, Pattaya Beach gelopen, daar zijn ze al een hele tijd bezig om het strand te verbreden. Het is bijna klaar, nog zo'n kleine honderd meter. Ik moet zeggen dat het er op vooruit is gegaan met zo'n breed strand. Heeft toch meer uitstraling. Ik ben wel benieuwd als het gaat stormen en hard regenen, hoe het kunstmatig opgehoogd strand zich dan houd.

Het is fijn om nu langs het water te lopen, er is nu ruimte genoeg i.p.v het trottoir langs de drukke weg. Wat me wel al opviel is dat er veel rommel in de vorm van plastic flesjes en dergelijke op het strand ligt. Er zijn eigenlijk ook nog geen afvalpunten geplaatst/aanwezig. Dat is wel jammer.

Wat ook jammer is dat op sommige plaatsen al die boten en jetski's langs het strand in het water liggen, vroeger lagen ze in de haven van Bali Hai. Dat was trouwens ook geen gezicht, het leek wel een kerkhof van oude wrakken. Ook word je hier en daar met een flinke diesellucht geconfronteerd, maar goed dat het meestal behoorlijk waait vanuit zee.



123_154957.jpg" imageanchor="1" >




---
pmc © 23 januari 2019

Geen opmerkingen:

Een reactie posten