woensdag 16 januari 2019

Bewegen en genieten






Vandaag een ontzettend flink stuk gelopen gezien mijn situatie na de ziekenhuisopname van december jl. Na mijn middagdutje rond 13.15 uur vertrokken vanuit mijn appartement richting Beachroad, langs het strand naar Terminal 21. De werkzaamheden zijn nog volop bezig om het strand te verbreden langs Beachroad. Vanaf begin Beachroad (vanaf Walkingstreet) tot ongeveer tegenover Royal Garden Plaza is nog niet klaar, de rest tot het einde van Beachroad is inmiddels helemaal af en klaar.

Onderweg nog even bij Mike Shopping Mall naar binnen geweest. Jeetje, je kunt merken dat de concurrentie (o.a Central Festival, Central Marine en Terminal 21) niet stil heeft gezeten. Bij Mike zijn nog steeds aan het verbouwen (zwembad op het dak al 2 jaar) en binnen staan steeds meer complete verdiepingen leeg. Alleen de eerste en tweede verdieping en een klein stukje van de derde verdieping is nog winkelgedeelte. Het heeft totaal geen uitstraling meer. Ik ben bang dat deze shopping mall zijn langste tijd heeft gehad.





Zo rond 16.30 uur kwam ik bij Terminal 21 aan, binnen even een half uur rondgelopen en toen weer het hele eind teruggelopen. Volgens de stappenteller App op mijn mobiel, heb ik vandaag 20.625 stappen gelopen, dat is 15.76 km. Om 17.48 uur was ik weer terug in mijn appartement, een beetje moe dat wel en flinke trek.












---
pmc © 16 januari 2019

Geen opmerkingen:

Een reactie posten