dinsdag 4 december 2018

Op weg naar Thailand



Vandaag dinsdag 4 december vertrek ik voor 10 weken naar Thailand. Ik ben heel erg blij dat ik weer kan gaan, het was de afgelopen maand behoorlijk afzien sinds ik weer terug was in Nederland. Door de polyneuropathie kan ik echt niet meer tegen de kou. Gelukkig is mijn medische gesteldheid iets verbeterd wat de nasleep betreft van mijn vorige behandeling n.a.v recidief AML t.g.v MDS (van 16 augustus t/m 9 september 2017). Ook lijkt het dat de Graft versus Host t.g.v van een DLI op 13 oktober 2017 langzaam te zijn uitgeblust. Alleen mijn ogen en longen zijn dusdanig beschadigd, dat er weinig hoop op herstel is. Afgelopen jaar was behoorlijk pittig en zwaar.
Deze keer neem ik een hele berg medicijnen mee voor de duur van mijn verblijf. Ook allerlei papieren voor het geval als ze moeilijk gaan doen bij de douane van de luchthaven.

De reis verliep vrij vlotjes, alleen merk ik dat de lucht in het vliegtuig niet erg goed is voor mijn longen en ogen. Dat word de komende weken weer herstellen. Ook deze keer weer Assistentie op Schiphol en Suvarnabhumi Airport. Toch wel lekker dat ik geen stap hoef te lopen en bij alles Priority.
Op Suvarnabhumi Airport hoefde ik gelukkig niet lang te wachten op de bus naar Pattaya, rond 14.00 uur kwam ik aan bij het eindstation van Jomtien. Vandaar met een motorbike-taxi naar mijn appartement. Jeetje wat ben ik blij om hier weer terug te zijn.







---
pmc © 4 december 2018

Geen opmerkingen:

Een reactie posten