vrijdag 28 december 2018

Het dagelijks leven bij K.Place





Op deze foto ben ik samen met mijn maatje Watthana, zij is de zus van de beheerder van K.Place, miss Prayad, Zij heeft drie volwassen kinderen, de oudste is haar dochter die nu ook tijdelijk hier woont met haar dochtertje. Van de twee zonen woont er eentje ook hier en de andere in de Isaan.

Watthana heeft veel voor me gedaan toen ik in het ziekenhuis lag. Telkens weer blij als ze op bezoek kwam.
Het leven hier is eenvoudig zonder teveel poeha. Ik ben een beetje door deze mensen geadopteerd. Ze staan voor me klaar als er iets is en ook zijn ze bezorgd als het 'n keer niet goed met me gaat. Ze hebben mij leven gered toen ze me op tijd naar het ziekenhuis hebben gebracht, niet veel later bij aankomst kreeg ik een septisch shock, mijn longen en hart werkte niet goed meer. Ik ben ze zeer dankbaar en dat toon ik met regelmaat.

Verder ben ik tevreden met mijn appartement, alles wat ik nodig heb is aanwezig. Ook al is het vaak erg simpel, maar dat heeft zo z'n charmes en daar hou ik van. Soms veroorloof ik me iets extra's waar ik dan ook met volle teugen van geniet. Het hoef voor mij niet elke dag over de top luxueus te zijn. Ik geniet juist van die kleine dingen, dat begint 's ochtend met de geluiden van diverse vogels.









Miss Prayad met haar kleindochter Nisha.




Elke ochtend een mooie zonsopkomst en 's avonds meestal ook een mooie zonsondergang. Ik kan daar echt van genieten en heb vanuit mijn appartement zicht op beide.

<

---
pmc © 28 december 2018

Geen opmerkingen:

Een reactie posten