dinsdag 16 mei 2017

Vandaag



Vandaag precies een jaar geleden was 16 mei een tweede Pinksterdag. Het was toen mooi weer en ben naar het strand geweest. Onlangs kreeg ik via een goede vriend van mijn overleden vader te horen dat mijn moeder overleden is, en wel op 16 mei 2016. Na de dood van mijn vader is er veel gebeurd en heb ik het contact met mijn enige zus verbroken. Het is eigenlijk wel schandelijk, geen kaartje, helemaal niks.

Vandaag is het geen strandweer, het regenseizoen is al volop bezig. Sinds begin mei regent het elke dag wel meerdere keren. Vandaag thuis gebleven, in de ochtend de gebruikelijke regenbuien en 's middags vanaf mijn balkon naar de voorbij trekkende wolken gekeken. In de verte zag ik nog mijn moeder. Dag mam, rust zacht.

---
pmc © 16 mei 2017

Geen opmerkingen:

Een reactie posten