donderdag 10 november 2016

Thailand




Met een behoorlijke vertraging vanwege de werkonderbreking van het KLM cabine-personeel (op Schiphol), kwamen we pas na 10.30 uur aan op Suvarnabhumi Airport in Bangkok.

De reis was verder prima, ik had een goede stoel gereserveerd en had ook nog eens een leuke buurman uit België naast me zitten. Ook de special service op Schiphol en Bangkok was toppie geregeld. Ik hoefde geen meter te lopen en werd met een rolstoel verplaats, ook geen wacht- tijden en rijen bij douane (nou ja, één rolstoeler).

Op de luchthaven stond ik een half uur na de landing weer beneden om een buskaartje te kopen voor Pattaya. Ik had mazzel en kon met de bus van 12.00 uur mee. Bij de eindhalte (Jomtien) in Pattaya heb ik een taxi genomen naar mijn appartement.

Nadat ik een heerlijke douche had genomen was het tijd om een aantal mensen goede dag te zeggen, jeetje ik moet wel weer even wennen. Wat een verschil met amper 15 uur geleden. Joepie, ik ben weer in Thailand.




---
pmc © 10 november 2016

Geen opmerkingen:

Een reactie posten