donderdag 7 februari 2019

Wandelen, eten en relaxen







Na een lange wandeling langs het strand van Jomtien Beach, trek gekregen in papajasalade of zoals ze hier in Thailand zeggen, Som Tam Thai. Er zijn nog meerdere varianten met krab en andere soorten saus, maar ik neem altijd de gewone uitvoering, lekker pittig met of zonder kleefrijst of koude witte noodles. En natuurlijk een blaadje sla of witte kook, Chinese kool of takjes met groene blaadjes.

Nadat is weer heerlijk gegeten heb, ga ik verder naar mijn vaste strandtent op Dongtan Beach. Vandaag voor de afwisseling helemaal vooraan gelegen, ik wilde een beetje in de zon liggen om hier en daar wat bij te kleuren. Vooraan is er ook meer wind, daar heb ik met mijn longproblemen wel behoefte aan. Heerlijke zeelucht doet mij deugd.





---
pmc © 7 februari 2019

Geen opmerkingen:

Een reactie posten