dinsdag 12 februari 2019

Veel wandelen en eten



Vandaag weer een lange wandeling gemaakt en daarna het strand bij Dongtan Beach opgezocht. De afgelopen dagen veel gewandeld en vaak buiten de deur gegeten, met name 's avonds.

Het was vandaag ideaal wandelweer om langs het strand van Jomtien te lopen. De zon verdween regelmatig achter een wolkje en er waaide een heerlijk windje. Rond twaalven lekker Som Tam Thai (papaja salade) gegeten en daarna nog een paar uurtjes lekker gerelaxt aan het strand.

De afgelopen dagen ook veel gewandeld, meestal na een hapje eten vanaf Terminal 21 of Central Festival naar huis. Volgens mijn stappenteller loop ik gemiddeld iets meer dan 11 km per dag. Daar ben ik zeer tevreden over, want ruim een maand geleden net na mijn ziekenhuis opname had ik totaal geen energie en stond ik ook erg wankel op mijn benen, nu gaat alles weer als vanouds.















---
pmc © 12 februari 2019

Geen opmerkingen:

Een reactie posten