dinsdag 27 juni 2017

Appartement K.Place



Vandaag foto's gemaakt van het uitzicht vanaf mijn etage en appartement. Ik ben zo blij en content met dit appartement en plekje, ik ga het de komende maanden wel missen. Na 8 maanden voelt het als thuis, voor mijn gevoel ga ik de komende 4 maanden op vakantie naar Nederland.

Het appartement ligt weliswaar vlak langs een drukke weg (Third Road), maar qua geluidsoverlast valt dat reuze mee. In de ochtend heb ik meer last van de blaffende zwerfhonden dan van het verkeer.
De ligging is ook prima, op loopafstand van mijn favorieten supermarkten de Friendship Supermarket en Tops Market (Tukcom), en alle fruitkraampjes/stalletjes en de diversen marktjes. De Big C (soort Makro) ligt weer wat verder weg, maar wel weer makkelijk bereikbaar met de 10 Bath taxi. Natuurlijk niet te vergeten dat om de 100 meter er wel een 7 ELEVEN of Family Mart is, altijd handig. Wil je wat meer reuring en vertier, dan ben je in 10 minuutjes lopen in Walking Street. Mijn appartement ligt vlakbij aan de voet van Phratamnak Hill, daar kun je heerlijk wandelen en je conditie op peil houden. Ook heb je daar een mooi uitzicht over heel Pattaya en de kustlijn van Beachroad.











Het appartementencomplex K.Place van alle kanten buitenaf gefotografeerd. Ik woon links boven op het hoekje van de 7de etage (zie foto hier beneden).









Hier de foto's van mijn stekkie in het appartementencomplex van K.Place, ik heb ondertussen alles wat je nodig heb om hier te wonen en te leven en ik kan in ieder geval ook mijn eigen potje koken. Het is allemaal simpel en eenvoudig, voor mij geen luxe. Ik ben blij en tevreden met dit stekkie, hier kan ik lekker mijn oude dag door brengen. Voor mij is Nederland een vakantieland geworden.
















---
pmc © 27 juni 2017

4 opmerkingen:

  1. Prachtige stekkie - wat woon je daar mooi - de dekbedden vind ik ook erg mooi en kleurig !!
    en heel mooie fotos !
    kann mij vorstellen dat je daar weer hee lgraag trug gaat !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie. Nederland is ook een leuk vakantieland ;-)

      Verwijderen
  2. Heel leuk om te lezen Petra en wat heerlijk voor je dat je het zo naar je zin hebt! Groetjes en genietse Inge

    BeantwoordenVerwijderen