maandag 11 juli 2016

Visite



Vandaag kwam Aoy en Win bij mij eten, ik hoefde alleen voor het drinken te zorgen en hun zorgde voor het eten. In de middag was ik samen met Win bij de haven vis en dergelijke wezen kopen. Ik ken de plek omdat ik in het verleden daar wel eens foto's heb gemaakt van het rijkelijke aanbod aan vis, garnalen, inktvissen en heel veel andere schaal- en schelpdieren waarvan ik de naam niet echt weet. Bij mij is alles al snel een kreeft of een schelp.

Win had alles thuis goed voorbereid, we konden meteen eten. Naast de vis, garnalen en kreeft/krab was er ook rijst, groenten en heerlijke pittige chili-sausjes. Na een half uur kon ik geen boe of bah meer zeggen, Aoy idem dito. Tijd om even op het bed uit te buiken met zo'n typisch Thais a la 'The Voice' programma voor kinderen.
Het was een leuke en gezellige avond, Aoy vond het appartement mooi. Ook was ze onder de indruk van het uitzicht vanuit het bed. Ik had een goede keuze gemaakt om hier te gaan wonen.











---
pmc © 11 juli 2016

Geen opmerkingen:

Een reactie posten