vrijdag 6 mei 2016

Wandeling







Vandaag vanaf het hotel via Walking Street en de haven de berg op naar de Big Boeddha gewandeld. Misschien was het net als gisteren iets te warm om te wandelen en ondanks dat ik een zonneparaplu bij me had, was ik toch een beetje verbrand, met name mijn armen.

Het gebied rondom de haven is er niet op vooruit gegaan. Twee jaar geleden waren ze hier nog druk bezig de boel aan het opknappen, maar daar is weinig van terecht gekomen, ik denk dat geld op is. Het hele gebied is een grote vuilnisbelt geworden, ook de bouw van een duur appartementencomplex is halverwege gestaakt. Rondom de Big Boeddha is het ook een en al treurnis. Gelukkig maakte het eten veel goed, maar daar was wel weer veel uitleg voor nodig.









Vanavond lekker gegeten bij Or-Ah-Harn Thai Restaurant, misschien dat ik morgen overdag toch weer eens een kijkje ga nemen bij Five Star J Restaurant. Ik mis toch wel bepaalde vegetarische gerechten die ik bij mijn vorige verblijven vaak at. Alleen jammer dat het nu zo'n commerciële tent is geworden zonder sfeer.




Meer foto's bekijken van mijn verblijf in Thailand, klik dan hier.

---
pmc © 6 mei 2016

Geen opmerkingen:

Een reactie posten