maandag 27 januari 2014

Laatste dag in Pattaya



Morgen vertrek ik voor een vakantie van 14 dagen naar Phnom Penh (Cambodja). Ik ben benieuwd hoe alles zal verlopen tot dat ik eindelijk op het bed van mijn hotelkamer lig. Het is voor mij de eerste keer dat ik naar Cambodja ga reizen. Ruim van te voren heb ik alles geregeld, vliegreis, hotel en taxi naar de luchthaven. Ik hoef alleen nog maar vervoer te regelen vanaf de luchthaven in Phnom Penh naar het hotel.

Vanavond nog samen met drie kennissen uit Amsterdam bij Mike Shopping Mall gegeten en daarna nog een drankje gedaan bij BoyZ Town. Zij vertrekken over enkele dagen terug naar Nederland.



Reisschema:
Vertrek op dinsdag 28 januari, om 11.00 uur met de taxi van White Inn Hotel Pattaya naar Don Muang Airport Bangkok. Om 15.20 uur vanaf Don Muang Airport Bangkok met Air Asia naar Phnom Penh, aankomst 16.25 uur. Bij aankomst nog even een visum voor $20 regelen op de luchthaven. Taxi van luchthaven Phnom Penh naar hotel (Kha Vi Guesthouse). Van 28 januari t/m 11 februari logeer ik dus in het Kha Vi Guesthouse in Phnom-Penh aan de River front (Mekong River). Ik weet nu nog niet of ik daar mijn hele verblijf zal uitzitten. Misschien ga ik tussendoor nog enkele dagen ergens anders naar toe. Bij aankomst eerst de mogelijkheden bestuderen.

---
pmc © 27 januari 2014

Geen opmerkingen:

Een reactie posten