zondag 10 juli 2016

Central - Foodpark




Vandaag weer eens via Second Road richting Central met de 10 Bath taxi om een hapje te eten in het Foodpark helemaal beneden. Net als bij Mike's Food Court, koop je een cash card met daarop een flink bedrag, alles wat je over heb kun je daarna weer inwisselen voor contant geld omdat de kaart maar één dag geldig.
Het Foodpark in centralfestival is groot en je hebt een ruim assortiment aan Aziatisch voedsel en drankjes, maar je kunt ook pizza, hamburgers en patat eten. Vandaag had ik zin in Morning Glory, gebakken ei en rijst, de volgende keer neem ik weer Stir-Fried Mixed Vegetables voor de afwisseling.
Nadat ik lekker had gegeten, ging ik via Beach Road lopend terug richting mijn appartement. Onderweg nog even een korte drinkpauze bij Aoy in The White Inn Hotel. Morgen komt Aoy na haar werk bij mij op bezoek, ze neemt dan eten (grote garnalen) mee.









---
pmc © 10 juli 2016

Geen opmerkingen:

Een reactie posten