zaterdag 11 juli 2020

Wandelen en eten








Vandaag een strandwandeling langs het strand van Jomtien. Het was eb, dus een lekker breed strand en goed begaanbaar voor mij om te lopen. Toen ik thuis vertrok was het zonnig, eenmaal op het strand was er veel bewolking eigenlijk ideaal weer om te wandelen. Het was redelijk druk op het strand, veel Thaise dagjes mensen. Na de strandwandeling doorgelopen naar Jomtien Super Town voor een kopje thee met een heerlijk koekje.



Na Jomtien meteen door naar Or Ah Harn Thai Restaurant, daar weer lekker gegeten. Het was nog vroeg toen ik aankwam en ik was de enige.
Ik ben benieuwd of deze mensen het gaan redden, normaal zitten hier altijd veel vaste eters en de keren dat ik hier gegeten heb, weinig vaste klanten gezien.








---
pmc © 11 juli 2020

Geen opmerkingen:

Een reactie posten