vrijdag 10 juli 2020

Over 3 weken



Als alles goed gaat ben ik 31 juli (vandaag over 3 weken) weer terug in Nederland. Ik zal wel weer moeten wennen aan alles, de temperatuur en het weer, de mentaliteit en arrogantie van de Nederlanders en hoe gaan Nederlanders om met de corona maatregelingen, welke woorden mag je tegenwoordig wel en niet meer zeggen in Nederland, enz enz enz.
Ik zal me dus mentaal moeten voorbereiden. Soms kijk via BVN naar actualiteitenprogramma's op de tv, daar word ik niet vrolijk van. Ik zie er eigenlijk behoorlijk tegenop om weer terug te komen, het is dat ik een aantal belangrijke afspraken heb in het ziekenhuis en ook heb ik nieuwe medicatie nodig, anders zou ik nog even blijven. Maar goed, ik moet effe door de zure appel heen bijten. Misschien valt het wel allemaal mee. Misschien komt er wel een hittegolf van enkele maanden, is de corona helemaal verdwenen uit Nederland en Europa, en vieren we gewoon Sinterklaas met Zwarte Piet (dat laatste mogen ze van mij helemaal afschaffen).



---
pmc © 10 juli 2020

Geen opmerkingen:

Een reactie posten