dinsdag 7 april 2020

Immigration Soi 5



Vandaag een kijkje genomen bij de Immigration in Soi 5 i.v.m verlenging van mijn visum. Complete chaos bij de immigration Soi 5 in Jomtien. Waarschijnlijk omdat het gisteren (maandag Chakri Day) gesloten was, is het nu extra superdruk. Er is ook niks duidelijk aangegeven buiten het hek. Na een beetje voordringen was ik eindelijk binnen de hekken, maar ook daar wist niemand van de medewerkers waar ik moest aansluiten voor een 90 days extention. Verder hield zich niemand aan de afgesproken afstand en zag ook geen controle voor de temperatuur, deze is zeker binnen, maar zover ben ik niet gekomen. Ik kom wel een andere keer terug, heb geen zin om besmet te raken. Kortom, een grote puinhoop en totaal geen goede communicatie.






---

UPDATE: 9 april

Er is vandaag besloten door de Thaise regering en Immigration voor een Visa Amnesty, dat betekent een verlenging tot en met 30 april. Tegen die tijd word alles opnieuw bekeken.

---
pmc © 7 april 2020

Geen opmerkingen:

Een reactie posten