dinsdag 21 april 2020

Afhaal Thai



Vandaag geen zin in koken, had ook een flinke wandeling achter de rug. Dus, lekker makkelijk, eten afhalen bij de afhaal Thai. Normaal gesproken zonder deze corona beperkingen/maatregelen zou ik gewoon regelmatig naar een restaurant gaan om te eten, maar helaas. De meeste zijn dicht en die wel op zijn kun je alleen via een App of telefoonnummer eten bestellen, dat word in vele gevallen bezorgd door een Grab Food brommertaxi. Je kunt het ook zelf ter plekke bestellen en meenemen. Dat laatste heb ik dus gedaan.
Het was een flinke grote portie en zag er ook lekker uit, maar toch eet ik dit gerecht liever in een restaurant. Doordat het eten in afgesloten plastic zakjes zat, smaakt het toch anders. Klaar gemaakt eten heeft lucht nodig is mijn mening.

Verder nog goed nieuws:

Gelukkig kan ik zonder problemen blijven tot ik op 29. juni in de avond weer terug vlieg met de KLM naar Nederland
De Thaise regering heeft aangekondigd dat het Visum "Amnestie", dat momenteel loopt tot 30 april, met nog eens drie maanden wordt verlengd tot 31 juli 2020. Dit betekent dat buitenlanders met 14/30/60/90 dagen toestemming, visa of verlengingen hebben van het verblijf, dat op of na 26 maart is verstreken (de begindatum van de "Amnestie"), kan hier tot eind juli blijven zonder dat hun paspoort moet worden afgestempeld of een immigratiekantoor moet worden bezocht.





---
pmc © 21 april 2020

Geen opmerkingen:

Een reactie posten