vrijdag 14 december 2012

Vertrek vanaf Schiphol naar Bangkok



Na ruim 11 jaar ga ik weer eens op vakantie. Vandaag vliegen Martin en ik met China Airlines voor een vakantie van 4 weken naar Thailand. Het is voor mij de eerste keer dat ik naar Thailand ga, Martin is er vaker geweest en is de juiste persoon om mij bij deze eerste reis te begeleiden.
Morgenvroeg (zaterdag 15 december) landen we rond 07.00 uur plaatselijke tijd op Suvarnabhumi Airport in Bangkok, vandaar met de taxi naar het Malaysia Hotel Bangkok.

Nederland en de luchthaven Schiphol zijn al helemaal in de kerstsfeer, ik zal het dit jaar niet missen. Ik verlang naar de zon en warmte, weg uit het koude Nederland. Ik ben ook zeer benieuwd of ik minder last hebt van de vervelende bijwerkingen van mijn polyneuropathie. Mocht het me goed bevallen, dan boek ik meteen een nieuwe reis voor het verblijf in februari en maart 2013.

Ik zal proberen om regelmatig verslag te doen van mijn eerste reis naar Thailand.

---
pmc © 14 december 2012

1 opmerking:

  1. Genieten op Schiphol. Zodra ik daar mijn auto parkeer begint de vakantie al voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen