zondag 7 januari 2018

Fragrant Mackerel



Vandaag kwam ik bij Tops Market deze vis tegen, ik was al een tijdje op zoek naar makreel en het liefst gerookte makreel, maar dat kennen ze hier niet. Dus besloot ik eens Fragrant Mackerel uit te proberen. 'Fragrant' betekent 'geurig' en geurig was deze vis zeker wel of liever gezegd, stinken, uren in de wind. Jeetje wat een lucht.. Ik vraag me af hoe deze vis aan zijn vieze geur kont.
De vis was nog niet schoongemaakt en zat nog met alles erop en aan in de verpakking, het schoonmaken viel er tegen. Op een of andere manier zat er weinig 'vlees' aan deze vis. Het was een dik taai vel met binnenin een dikke graat.Nadat ik alles had schoongemaak, had ik ongeveer amper 100 gram stinkende vis over en het smaakte niet lekker. Voor mij nooit meer Fragrant Mackerel.




---
pmc © 7 januari 2018

Geen opmerkingen:

Een reactie posten