donderdag 14 december 2017

Eindelijk, op weg naar Thailand



Vandaag is het dan zo ver, ik vertrek voor een vakantie van 7 weken naar Thailand, op 31 januari kom ik weer terug.
Ik ben heel erg blij dat ik even weg kan gezien mijn situatie van de afgelopen 5 maanden met opnieuw een slechte diagnose en opname/behandeling van Acute Myeloïde Leukemie (AML) in het VUmc te Amsterdam. Door de diverse behandelingen heeft mijn lichaam het weer zwaar te verduren gehad en schreeuwt nu om warmte. Afgelopen vrijdag bij de laatste controle het groene licht gekregen om af te reizen, ook mede door de stabiele en keurige cijfers afgelopen maanden van de bloedonderzoeken. Alleen inwendig voel ik me nog een beetje verrot door de reactie van extra t-cellen. Voor de zekerheid het ik diverse 'zo nodig' medicijnen bij me en kan ik altijd online beroep doen op mijn behandelende arts.

Ik vertrek om 17.15 uur vanaf Schiphol met een rechtstreekse vlucht van de KLM naar Suvarnabhumi Airport Bangkok, aankomst rond 10.00 uur plaatselijke tijd (tijdsverschil van 6 uur eerder met Nederland). Natuurlijk maak ik weer gebruik van de 'speciale assistentie' (voor mensen de moeilijk ter been zijn) van de KLM op Schiphol en Suvarnabhumi. Bij aankomst op Schiphol meld ik me aan bij de balie van 'special service', daarna gaat alles met de rolstoel tot aan de ingang van het vliegtuig. In Bangkok staan ze me bij de deur van het vliegtuig mij op te wachten met een rolstoel, meestal sta je na een kwartier weer buiten voorbij de douane in de aankomsthal. Deze keer word ik opgehaald met een taxi, normaal maak het me niet uit om met de bus naar Pattaya te gaan. Deze keer wil ik zo snel mogelijk in mijn appartement zijn. Zo'n eerste dag van aankomst is meestal erg druk met schoonmaken, alles opnieuw installeren en boodschappen doen.



---
pmc © 14 december 2017

1 opmerking:

  1. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

    BeantwoordenVerwijderen