maandag 12 december 2016

Lekker genieten



Heerlijk aan het strand vandaag. Ik was er al vroeg (nog lekker rustig) en het was heerlijk zonnig weer, de ideale dag om aan het strand door te brengen. Dit keer was ik naar Jim Place op het strand van Jomtien Gay Beach geweest. Daar zag ik weer enkele bekende gezichten van twee jaar geleden, toen kwam ik hier vaak. Nu wissel ik regelmatig af met meerdere strandtenten, anders wordt het zo'n sleur, elke keer dezelfde koppen en verhalen.






Vandaag had ik ook met een goede Thaise vriend uit Duitsland afgesproken, hij is gisteren met zijn Duitse man gearriveerd voor een maand hier in Pattaya. Ik ken Jim al vier jaar van de eerste keer toen ik in Thailand was. Inmiddels is hij verhuisd en getrouwd in Duitsland.



---
pmc © 12 december 2016

Geen opmerkingen:

Een reactie posten