dinsdag 29 november 2016

Dongtan Beach Pattaya



Vandaag voor de afwisseling vanaf mijn appartement via Phra Tam Nak (Hill Big Buddha) naar het strand van Dongtan Beach gewandeld. Dongtan Beach ligt in het verlengde van Jomtien Beach in de richting net voorbij Pattaya Park. Het is een rustig en ruim strand met weinig strandtenten. Om er te komen kun je lopen of een brommertaxi nemen. Eerder dit jaar ben ik er ook al eens geweest, toen samen met mijn buurvrouw op de brommer.

Verder is het vandaag alweer drie jaar geleden dat ik gestopt ben met roken, en het Thaise kabinet heeft de 64-jarige kroonprins Maha Vajiralongkorn officieel gevraagd om de nieuwe koning te worden. Vrijdag 2 december a.s zal hij de 10de koning (Rama X) van de Chakri dynastie in Thailand worden. De formele kroning vindt pas eind volgend jaar plaats, ik ben benieuwd.

---
pmc © 29 november 2016

Geen opmerkingen:

Een reactie posten