donderdag 14 juli 2016

Donderdag




Gisteravond (begint al bijna standaard te worden) weer een regenbui die tot de volgende ochtend duurt. Gelukkig zit ik hoog en droog en heb van alles in huis.

Deze ochtend, donderdag 14 juli (in Frankrijk vieren ze vandaag hun nationale feestdag) bij mij om de hoek langs de grote weg (Third Road) lekker ontbeten, daarna richting het strand van Jomtien gelopen. Onderweg alvast een busticket voor a.s. zondag gekocht, voor 120 Bath wordt je keurig op Suvarnibhumi Airport afgezet. Ik hoef alleen nog vervoer te regelen van mijn appartement naar het busstation bij Jomtien.







Het was nog vrij vroeg en rustig (op de vaste groep zwervers na) toen ik op het strand aan kwam. Voor mij was het vandaag belangrijk dat de zon aanwezig is, hier en daar af en toe een wolkje, maar dat mocht de pret niet drukken. Waarschijnlijk ben ik vandaag voor het laatst naar het strand geweest. Ben gelukkig weer een beetje bij gekleurd, maar heb wel weer de nodige bulten (waarschijnlijk steekvliegen of mieren) er kado bij gekregen. Het houd niet op, wat dat betreft heb ik deze vakantie behoorlijk moeten afgezien. Ik ben van m'n leven nog nooit zoveel gestoken als deze vakantie. Ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis te zeggen hebben a.s. maandag na het bloedonderzoek.






---
pmc © 14 juli 2016

Geen opmerkingen:

Een reactie posten