maandag 3 maart 2014

Een regenachtige maandag

Vandaag niet veel gedaan. Beetje in en rondom het hotel gehangen. Het weer werkte vandaag ook niet bepaald mee om iets leuks te ondernemen. Het regende en het zou de hele dag blijven regenen. De temperatuur is inmiddels ook flink gedaald. Met 20 graden is het hier koud. Dat betekend ook dat ik op dit moment niet echt stabiel op mijn benen sta. Mijn handen, voeten en benen zijn stijf en pijnlijk.







Vandaag dus alleen even naar buiten geweest voor de lunch (Tuna Sandwichs) bij Chuc Linh en dinner (Fried Mix Vegetables with Rice) bij Tamerind en nog wat boodschapjes voor mijn trip naar Sa Pa morgenavond aanstaande. Ondanks dat de weersvoorspelling er goed uitziet voor Sa Pa (gemiddeld 27 graden en zon), ik heb voor de zekerheid toch een poncho tegen de regen gekocht en een typisch Vietnamees hoofddeksel. Deze komt altijd van pas bij regen en zonneschijn.



---
pmc © 3 maart 2014

Geen opmerkingen:

Een reactie posten