woensdag 18 december 2013

Weer terug in Pattaya




Gisterenavond bij Little Mango Restaurant gegeten. De begroeting en het weerzien was hartelijk en warm, maar ik denk niet dat ik hier nog vaak kom eten. Ik vond de kwaliteit erg tegenvallen voor de prijs die je er voor moet betalen. Het lijkt wel of ze commerciëler zijn geworden en veel geld willen verdienen.



Het strand van Jomtien weer opgezocht en weer neergestreken bij Jim Place. Ik zag alweer wat bekende gezichten van de vorige keer toen ik hier was in maart van dit jaar. Over een paar dagen komt ook Erick, een kennis uit Amsterdam en nog wat kennissen die ik afgelopen jaar via Martin hier in Pattaya heb ontmoet.

Het is prachtig weer in Pattaya en ik heb deze keer een kamer aan de zijstraat van het hotel. De vorige keer aan de achterkant en dat was 's nachts best wel lawaaierig door de nachtclubs en gogo-bars.





Vanavond weer heerlijk gegeten bij Or-Ah-harn-Thai Restaurant vlakbij het hotel in Pattaya Tai. Het is er altijd waanzinnig druk, dat betekent dat het goed staat aangeschreven bij de overwinteraars en toeristen. Je komt hier dagelijks vaak dezelfde mensen tegen die een vaste plek (tafel) hier hebben.










---
pmc © 18 december 2013

Geen opmerkingen:

Een reactie posten