maandag 16 december 2013

Laatste dag Malaysia Hotel Bangkok






Mijn verblijf in Bangkok zit er weer bijna op, morgen vertrek ik naar Pattaya. De afgelopen week begon elke dag al vroeg bij het zwembad van het hotel. De zon is dan nog niet zo fel en op die manier went mijn huid alvast voor de hete zon van het strand van Jomtien in Pattaya.
Afgelopen week 's ochtends bij het zwembad vaak met enkele hotelgasten opgetrokken, leuke mensen ontmoet. Ben benieuwd of ik ze nog eens tegenkom in deze vakantie elders in Thailand of in Zuidoost Azië.
Deze keer in Bangkok geen georganiseerde uitstapjes gedaan, maar wel heel veel gewandeld. Vandaag kwam ik nog een interessant artikel tegen in The Post Online over kleuren.







Morgen met een minivan (geboekt bij Ma Travel) naar Pattaya. Ik wordt 's ochtends om 11.00 uur bij het hotel opgehaald en keurig in Pattaya (zo rond 14.00 uur) bij het White Inn Hotel afgezet, en dat voor 500 Bath. Met de taxi zou deze rit 1500 Bath of meer kosten.



---
pmc © 16 december 2013

Geen opmerkingen:

Een reactie posten